
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
نوع آنتن
داخلی
اصالت کالا
اصل
شبکه های قابل پشتیبانی
4G / TD-LTE
منبع تعذیه
برق
ورودی USB
دارد
ارسال رایگان
خرید بالای ۱۰ میلیون تومان
بهرهگیری از حق مرجوعی با دلیل "انصراف از خرید" در این گروه کالایی ممکن است، اما تنها اگر کالا در شرایط اولیه (بدون باز شدن در صورت پلمپ) به ما مرجوع شود. سپاس از همکاری شما.
این کالا در حال حاضر در انبار فروشگاه موجود ، آماده پردازش و ارسال است
۹,۸۹۵,۰۰۰ تومان
فقط 9 عدد در انبار موجود است
داخلی
4G / TD-LTE
برق
دارد
دارد
شما همچنین می توانید یک پرسش در مورد این محصول ثبت کنید
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید









دوستان fd lte رو منطقه ما ساپورت نکرد ولی td lte فوق العاده هست آداپتور خود هواوی همراش بود گارانتی داره واینکه خود جنس میگه چی هست هرجا که فرکانس 3500 ایرانسل باشه میتونید استفاده کنید(آسیاتک.وینکس.تک نت.خود ایرانسل) تست سرعت هم گرفتم در یک کلام عالی مرسی از فروشگاه پادراکالا ارسال به موقع داشت
این مودم مال شرکت هوآوی است ولی به علت تحریم این شرکت، با برندهای اپراتور ژاپنی در بازار عرضه میشه. اینکه برند UQ یا au باشه و l01 یا l01s فرقی نمی کنه همه یکسانه. فقط باید پلمپ باشه و آداپتور با مارک هوآوی در جعبه باشه. آن چه برای من ارسال شد کاملا پلمپ بود و روی جعبه UQ wimax مدل l01 نوشته شده بود و داخل جعبه روی دفترچه au هم نوشته بود. آداپتور لب تاپی با مارک هوآوی هم داشت و در استعلام بارکد محصول ساخت ژاپن اعلام شد.
از نظر کیفیت ساخت و سرعت بسیار عالیه. داغ نمیکنه. سیم کارتهای TD-LTE و سیم کارتهای معمولی بهش میخوره. دکمه خاموش و روشن نداره که میتونید با یک محافظ دارای کلید خاموش و روشن این مشکل رو برطرف کنید. راه اندازیش هم آسونه با سرچ در اینترنت و نظرات دوستان متوجه میشید.
از خرید این مودم هوآوی خیلی راضیم
هم سرعتش عالیه هم بسته بندی مرتبی داشت
ارسالش هم خیلی سریع انجام شد
این مودم هوآوی واقعا ارزش خرید داشت
هم از نظر قیمت مناسب بود هم بسته بندی بسیار خوبی داشت
ارسال محصول هم در کوتاه ترین زمان انجام شد
با سلام
من مودم L01 رو خیلی تحقیق کردم و بعدش سفارش دادم لازمه بگم که من یه مودم i60 ایرانسل هم دارم . این مودم هم سیم کارت TD-LTE ساپورت میکنه و هم سیم کارت LTE(سیم کارتی که تو موبایل استفاده میکنیم).
از لحاظ قدرت آنتن گیری تقریبا مثل هم هستند (البتهL01 یکم قویتره)یکی از نقاط قوت این مودم آنلاک بودنشه نسبت به i60 لاک ایرانسل که میشه از سیم کارت ایرانسل و همراه اول (با این دو سیم کارت من تست کردم) استفاده کرد. (البته i60رو هم میشه آنلاک کرد ولی قطعا آنلاک کارخونه یه چیز دیگس). داشتن باند فرستنده وای فای ۵گیگاهرتز(5G) یکی دیگه از برتری هاش نسبت به i60هست.
این مودم تولید شرکت هواوی هست ولی چون به سفارش شرکت ژاپنی au باکسش سفیده و لیبل au روش خورده (نسخه اصلی) البته روی آداپتورش هواوی نوشته شده.
دوستان یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد خرید این مودم برام مهم بود و باید توجه کنید اینه که حتماً باید آداپتور لپتاپی داخل باکسش باشه . من از فروشگاه برمودا سفارش دادم و وقتی که بازش کردم خیالم راحت شد و آداپتور اورجینال خودش داخلش بود. بسته بندیش و باکسشم هم کاملا سالم و تمیز بود و وقتی که با سایت های خارجی محتوای باکس رو چک کردم دقیقا همون رو برام فرستاده بودن. به نظر من خرید این مودم نسبت به i60منطقی تره
امیدوارم نظرم براتون مفید واقع بشه
سلام، من خرید کردم و میخوام تجربه کار با این محصول رو خلاصه بگم، اولا بگم که این مودم به سفارش ۲ الی ۳ شرکت متفاوت توسط هواوی ساخته میشه و در بازار موجوده، نگران هواوی بودن یا نبودن لوگوی روی جعبه نباشید، محصول من آکبند بود و چیزی کم نداشت، با اینترنت TDLTE ایرانسل خیلی خوب کار میکنه، آنتن دهی خیلی خوبه، مودم آنلاکه و تنظیمات امنیتی هم تکمیله، بهترین انتخاب برای مودم 4G و TDLTE هستش