
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ظرفیت اسمی
20000 میلی آمپر
اصالت کالا
اصل
توان
18 وات
ولتاژ و شدت جریان ورودی
5V/2.1A
تعداد درگاههای ورودی
2 عدد
ارسال رایگان
خرید بالای ۱۰ میلیون تومان
بهرهگیری از حق مرجوعی با دلیل "انصراف از خرید" در این گروه کالایی ممکن است، اما تنها اگر کالا در شرایط اولیه (بدون باز شدن در صورت پلمپ) به ما مرجوع شود. سپاس از همکاری شما.
این کالا در حال حاضر در انبار فروشگاه موجود ، آماده پردازش و ارسال است
۴,۳۵۰,۰۰۰ تومان
موجود در انبار
20000 میلی آمپر
18 وات
5V/2.1A
2 عدد
Type C – Micro USB
5.1V/3.6A – 9V/2A – 12V/1.5A – 5V/2.4A
USB
لیتیوم پلیمر
8 ساعت
انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان- دارای کابل microUSB – جنس بدنه پلاستیک ABS
دارد
شما همچنین می توانید یک پرسش در مورد این محصول ثبت کنید
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید


















خیلی خوب بود واقعا
عالییییی،حتما خریداری کنید.حداکثر تا 3بار میتونید گوشیتونو شارژ کنید
عالیه ممنون از
راضیم به شخصه
واقعا عالی و بدون هیچ گونه عیب و ایراد واقعا بیست و پیشنهاد خرید رو میدم و همه جوره راضی هستم و همانطور که نوشته بودن محصول اصل هستش.
بعد از ۴سال هنوز واسم کار میکنه
خوبه فقط اینکه شارژ اولیه خیلی طولانی هست. فقط یک کابل داره داخلش.
عالی بود
کاربردی
عالیی
دوستان عزیزی که بدون دانش فنی نظر میدید دارید بقیه رو گمراه میکنید. با توجه به ظرفیت پاوربانک که ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ۳.۷ ولت هست اندازه قابل قبولی داره. شاید یکم میتونست کوچکتر باشه. زمان شارژ این پاوربانک با شارژر ۵ ولت و جریان ۲ آمپر حداقل باید ۷ ساعت طول بکشه که بازم نرماله. کیفیت ساخت مناسب، ظرفیت زیاد و کیفیت قابل قبولی داره و نسبت به قیمت سایر پاوربانک های ۲۰۰۰۰ بسیار خرید مناسبی محسوب میشه. موفق باشید.
سلام دوستان.. یکی از با کیفیت ترین پاوربانک های حال حاضر با قیمت بسیار عجیب و باورنکردنی، من پاور بانکای زیادی رو چک کردم.. anker , adata و.. پاور بانک قبلیم هم شیاومی ۱۰ هزار بود.. باید بگم خدمتتون ک شیاومی تو پاور بانک تکه و حرف اولو میزنه..و اینبار در قالب برند جدید و خوشنام ردمی که علاوه بر خوش قیمت بودن ، خیلی هم با کیفیته و هم زیر مجموعه ی شیاومیه.. باید عرض کنم خدمتتون که این پاور بانک فست شارژه.. و علامت شارژ سریع روی گوشی میاد (تست شده با سامسونگ اس ۸) .. ظرفیت بسیار خوبی داره با قیمت خیلی خیلی خوب.. در مقایسه با هر پاور بانک دیگه ای بصرفه ترین و بهترین پاور بانکه.. من از فروشنده ی خود دیجیکالا خریدم در بهمن ۹۸ با قیمت ۲۲۸ تومن.. و مورد دیگه ای ک باید عرض کنم این پاور بانک خیلی شکننده و لک پذیر بنظر میرسه و حتما کابل یا کیف لازم داره امیدوارم مفید بوده باشه
.
لطفا راجب هر محصولی که خرید میکنیم صرف نظر از امتیاز دیجی کلاب نظرمون رو بگیم تا هممون خرید های با کیفیت تری داشته باشیم (فقط خواننده کامنت نباشیم)
ظرفیتش خوبه ، گوشی من که سامسونگ s25 هست رو دوبار توی زمان مورد انتظار نسیت به پاور بانک شارژ می کنه، مسلما قابل مقایسه با شارژر اصلی گوشی نیست ، من از شارژر گوشی برای شارژ خودش هم استفاده می کنم که توی حدود ۲:۳۰ شارژ میشه، حدود یک ماه ازش لستفاده نکرده بود اما شارژ هم کم نکرده بود، از خرید و انتخابم نسبت به قیمتش راضی ام
تا اینجای کار که خوب بوده. ای کاش همراه پاور بانک یه کابل تایپ سی بود. شاید مدل های دیگه همراهشون داشته باشن. شارژ اولیه گذاشتم کامل شارژ شد و بعد یک بار گوشی رو شارژ کردم و دیدم یک نقطه شارژ خاموش شده که یعنی درسته. اگر مثل من زیاد قرار نیست از این پاوربانک استفاده کنید و فقط برای مواقع ضروری گرفتید شارژش رو حدود ۶۰ درصد نگهدارید. هر یکی دو ماه هم چک کنید اگر شارژ کم شده بود مجدد به حدود ۶۰ درصد برسونید. و نگذارید شارژش کامل صفر بشه که باتری آسیب ببینه.
سلام دوستان .خودم وقتی نظر کامل یه خریدار رو قبل از خریدم میبینم لذت میبرم و وظیفه دونستم منم تجربم رو در اختیار بقیه بذارم
پاوربانکا یه ظرفیت حداکثری یعنی 20000میلی آمپر دارن و یه ظرفیت خروجی، که در کل هر چه شدت جریان خروجی بیشتر بشه اتلاف انرژی هم بیشتره و ظرفیت واقعی کم میشه
برای گوشی های اندروید با خروجی 5ولت و 2.1آمپر ، ظرفیت واقعی این پاوربانک 17000 هس
مثلا گوشی هواوی آنر7 من رو با باتری 3100 میلی آمپری 5.5 بار شارژ کرد و هر بار بین 85 الی 90 دقه طول کشید صفر تا صدش و گوشی هم روشن بود. 15 درصد آخر بیشتر طول میکشه که به دلیل قابلیت شارژ ایمن طبیعیه ولی 50% اول رو توی نیم ساعت پر میکنه
خودش هم وقتی کامل خالی شد، با شارژر معمولی (5ولت 2آمپر)، 11 ساعت طول کشید که کامل پر بشه و با شارژر فست ، مطمئنا خیلی سریع تر میشه حدود 8 ساعت
گوشی رو بهش وصل کنی خودکار روشن میشه، چند ثانیه هم که بلا استفاده باشه خودش خاموش میشه ، یه بار کلید رو بزنید میتونید شارژ باقی مونده رو ببینید ، دوبار بزنید میره روی حالت کم مصرف برای هندزفری بلوتوث ،اسمارت بند و اینا
هر دو تا خروجی فست شارژ هس، هر دو جریان و ولتاژ های ورودی و خروجی هم اتوماتیک تنظیم میشه و شما فقط کافیه بکنید توش و حال کنید
در مورد اصل بودنش هم شک نکنید. یه کد 20 رقمی روی هولوگرام جعبه هس که با ناخن خراشش میدید و توی سایت شیائومی وارد میکنید و مطمئن میشید که اصله
در ضمن این پاوربانک لیتیوم یون هس کمی از باتری های لیتیوم پلیمری سنگین تره ولی قیمتش مناسب تره و در برخی موارد هم بهتر هس
خلاصه مطلب اینه که توی این قیمت با این کیفیت ، این یکی از بهترین انتخاب هاست
امیدوارم نظرم به افراد بعدی کمک کنه.یا حق
پاور بانک خوبیه هم ظرفیتش زیاده هم فست شارژه من با می ۹ امتحان کردم مثل شارژر ۱۸ واتی خودش شارژ میکنه گوشی رو.
فقط وزنش زیاده چون ظرفیتش زیاده و بدنهش خش پذیره که با در نظر گرفتن قیمت قابل قبوله.
همراهش سیم نیست
یه بررسی کامل رو میخوام براتون بگم
یه پاور بانک با ظرفیت اسمی 20000mA h و حقیقی حدودا 19800mA h که عالیه و طبیعیه چون دقیق ظرفیت اسمی که برای پاور بانک مینویسن نیست و معمولا 10% باید کم کنیم تا حقیقیش بدست بیاد
قیمت مناسبی داره نسبت به سایر رقباش
شیک و خوشگله ولی یکم بزرگه که برای خانوما شاید زیاد مهم نباشه چون تو کیفشون میزارن ولی برا آقایون که کیف حمل نمیکنن شاید سخت بشه یکم ولی 20000 نسبت به 10000 مقرون به صرفه تره
موبایلو به صورت فست شارژ میکنه ولی به این مورد باید توجه داشت که اگه فقط یه گوشی موبایلو باهاش شارژ کنین…اگه بخواین هم زمان دو دستگاه رو شارژ کنی، به صورت فست شارژ نمیکنه و هر دوشونو به صورت شارژ معمولی شارژ میکنه
نسبت به قیمتش طبیعیه
2 تا سوکت برای شارژ شدن خود پاور بانک وجود داره اولی type-c و دومی micro usb
که متاسفانه خود پاور بانک به صورت فست شارژ نمیشه کلی با آداپتور فست شارژ کنین 0تا100 حدود 15 ساعت طول میکشه
من احساس میکنم یکم سنگینه برا خانوما ولی برا آقایون چندان مهم نیست…برا خود من اصلا مهم نیست چون دقیقا اندازه موبایل خودمه ولی یکم پهن تر
کابل هم تو بسته بندیش نیست ولی ایراد خاصی هم حساب نمیشه…کابلو با هر قیمتی میشه جدا خرید
کاملا پاور بانک راضی کننده ای هست…تو خریدش شک نکنین
اندازشم تو عکسایی که آپلود میکنم هست…
امیدوارم مفید باشه براتون
سلام
محصول تازه به دستم رسید شب تا صبح تو شارژ بود اما اصلا به شارژش اضافه نشد .
تا اینکه صبح شارژر و کابل شارژ رو عوض کردم الان داره پر میشه
توجه کنید که باید با شارژر اصلی و همان ولتاژورودی که تو توضیحات گفته شارژ کنید و از کابل اصلی و کوتاه برای شارژ استفاده کنید . الان با گذشت 1 ساعت 2 خونه پر کرده .
با شارژر معمولی یا کابل بلند بی کیفیت فقط به شدت شارژر و کابل داغ میکنه و اصلا پاور شارژ نمیشه