انتشار جزئیات جدید درباره VR2 پلی‌استیشن | فعلا باید صبور بود!

سونی جزئیاتی را در مورد هدست VR2 پلی‌استیشن فاش کرد که با اصول اولیه، نحوه تنظیم منطقه بازی توسط کاربران و همچنین برخی گزینه‌ها برای پخش محتوای غیر واقعیت مجازی شروع می‌شود.

 

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، اول از همه، یک نمای See-Through وجود خواهد داشت که به شما امکان می‌دهد بدون برداشتن هدست، محیط اطراف خود را ببینید. این با فشار دادن دکمه عملکرد روی هدست یا استفاده از کارتی در مرکز کنترل قابل دسترسی خواهد بود. این به شما کمک می‌کند تا در اتاق واقعی خود جهت‌گیری کنید و شاید چیزی را بردارید (مثلا ریموت‌کنترل‌ها)، هیچ گزینه ضبطی وجود نخواهد داشت.

 

از این نمای آشکار برای راه‌اندازی منطقه بازی نیز استفاده خواهد شد. هدست، اتاق شما را نقشه‌برداری می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از کنترلر یک مرز بکشید. اگر به مرز نزدیک شوید، سیستم به شما هشدار می‌دهد.

انتشار جزئیات جدید درباره VR2 پلی‌استیشن | فعلا باید صبور بود!

 

اگر یک دوربین ۶۰ دلاری اچ دی پلی‌استیشن و یک پرده سبز دارید، می‌توانید یک نمای زنده از خود در حال بازی را پوشش دهید و یک تنظیمات بسیار ساده برای پخش جریانی ایجاد کنید.

در نهایت، چیزهایی جزئیات فنی درباره نحوه نمایش محتوای VR و غیر VR در VR2 پلی‌استیشن توضیح داده شده است.

 

سونی هنوز آماده اعلام زمان عرضه PSVR2 نیست. با این حال، این شرکت پست خود را با «به‌زودی اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ راه‌اندازی و بازی‌های اضافی که به پلتفرم می‌آیند به اشتراک خواهیم گذاشت» پایان داد، بنابراین فقط باید صبور باشیم!