اپل واچ سری ۸ و اپل واچ پرو مقاوم با صفحه نمایش بزرگ به زودی عرضه می‌شوند

انتظار می‌رود در آینده نزدیک شرکت اپل نسل بعدی اپل واچ، یعنی سری ۸ خود را عرضه کند. همچنین این شرکت یک اپل واچ پرو رده بالا را نیز به عنوان اولین ساعت هوشمند مقاوم اپل معرفی خواهد کرد.

 

به گزارش همشهری آنلاین و به تقل از گیزموچاینا، طبق آخرین گزارشی که از مارک گورمن در بلومبرگ آمده، اپل واچ پرو آینده با طراحی اصلاح‌شده‌ای عرضه می‌شود و ساعت هوشمند جدید مقاوم دیگر مشابه پوشیدنی‌های هوشمند ساعتی سابق اپل، همان شکل مربعی را نخواهد داشت.


در آخرین خبرنامه Power On، مارک گورمن گفته که اپل واچ گران‌قیمتی که اواخر امسال عرضه می‌شود، با اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تری خواهد بود و به همین دلیل برای همه افراد مناسب نخواهد بود و تنها گروهی از مشتریان با آن احساس راحتی خواهند داشت. گفته می‌شود که این دستگاه در مقایسه با مدل‌های سری ۷ واچ، صفحه نمایشی حدود ۷ درصد بزرگ‌تر خواهد داشت. در مورد طراحی اصلاح‌شده، گرومن می‌گوید که طراحی ساعت هوشمند جدید نه دایره‌ای شکل خواهد بود و نه مربعی. طراحی اصلاح‌شده توسط او به عنوان تکامل همان مستطیل شکل فعلی توصیف شده است.
طبق گزارش‌ها، برای اینکه این پوشیدنی هوشمند مقاوم باشد، این شرکت برای بدنه، فرمولاسیون بادوام‌تری از تیتانیوم را انتخاب کرده است.

 

در کنار برخی ویژگی‌های پیشرفته مربوط به سلامتی و تناسب اندام، احتمالا این دستگاه دارای عمر باتری طولانی‌تری است که بتوان با یک بار شارژ، چندین روز  در حالت کم مصرف، از آن استفاده کرد.
انتظار می‌رود اپل واچ سری ۸ و اپل واچ پرو مقاوم جدید، همراه با سری جدید آیفون ۱۴ اپل، اواخر امسال به صورت رسمی معرفی شوند.