ایربادزهای انکر با قیمت‌های استثنایی از 22 مرداد تا 22 شهریورماه در پادراکالا

ایربادزهای انکر با قیمت‌های استثنایی در پادراکالا

از ۲۲ مرداد تا ۲۲ شهریورماه
با ویژه‌ترین قیمت‌ها

افزایش گارانتی تعویض ایستا از ۱۸ ماه به ۲۴ ماه برای اولین‌بار

مشاهده محصولات

مقایسه ایربادزهای انکر

Anker Liberty Air2 Pro

ایربادز انکر Liberty Air2 Pro

  • کیفیت صدا: پخش صدایی شفاف از طریق درایو با قطر 11 میلی‌متر
  • مدت زمان پخش به ازای هر بار شارژ: 7 ساعت
  • مدت زمان پخش با استفاده از محفظه شارژ: 26 ساعت
  • قابلیت شارژ سریع: 3 ساعت پخش در ازای 15 دقیقه شارژ
  • نسخه بلوتوث: 5
  • تعداد میکروفون: 6 میکروفون به همراه فناوری کاهش نویز
  • استاندارد ضد آب: IPX4
  • امکانات دیگر: شخصی‌سازی تنظیمات صوتی، شارژ وایرلس، فناوری شارژ سریع، رابط کاربری لمسی، نویز کنسلینگ، فناوری TWS

Anker Liberty Air2

ایربادز انکر Liberty Air2

  • کیفیت صدا: پخش جزئیات به همراه فناوری کاهش نویز
  • مدت زمان پخش به ازای هر بار شارژ: 7 ساعت
  • مدت زمان پخش با استفاده از محفظه شارژ: 28 ساعت
  • قابلیت شارژ سریع: 2 ساعت پخش در ازای 10 دقیقه شارژ
  • نسخه بلوتوث: 5
  • تعداد میکروفون: 4 میکروفون به همراه فناوری کاهش نویز
  • استاندارد ضد آب: IPX4
  • امکانات دیگر: شخصی‌سازی تنظیمات صوتی، شارژ وایرلس، فناوری شارژ سریع، رابط کاربری لمسی، نویز کنسلینگ، فناوری TWS

ایربادز انکر Liberty Air2 Pro

ایربادز Liberty Air 2 Pro محصولی جدید از انکر است که با داشتن طراحی ارگونومیک و زیبا، یک ایربادز همه چیز تمام در جیب شماست. از ویژگی‌های مهم این محصول نویز کنسلینگ حرفه‌ای با ۶ میکروفون است که تماس‌های شما را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. یکی از جذابیت‌های این ایربادز، داشتن اپلیکیشن اختصاصی Soundcore است که به شما این امکان را می‌دهد تا با تنظیمات صدایی که می‌شنوید را شخصی‌سازی کنید. کیس نگهدارند این ایربادز ۲۶ ساعت و هدفون‌های آن تا ۷ ساعت شارژ نگه می‌دارند. کیس این ایربادز هم با کابل Type-C و هم به صورت بی‌سیم قابلیت شارژ سریع دارد. به طوری که با ۱۵ دقیقه شارژ می‌تواند تا ۳ ساعت شارژ ذخیره کند.
گوش شما هر اندازه که باشد، سَری مناسب را پیدا خواهید کرد! این ایربادز با داشتن ۹ سری سیلیکونی در ابعاد مختلف، خیال شما را از فیکس شدن در گوشتان راحت می‌کند. این ایربادز گواهی IPX4 داشته و ضد تعریق و باران است. از کیفیت می‌پرسید؟ ۱۰ موزیسین بزرگ برنده جایزه جهانی گرمی (GRAMMY) این ایربادز را توصیه کرده اند! پس از نظر کیفیت، جای هیچ نگرانی نیست.

رابط کاربری لمسی

صدای باکیفیت

شارژ وایرلس

فناوری نویز کنسلینگ

ایربادز انکر Liberty Air2

ایربادز Liberty Air 2 محصولی دیگر از انکر است که بعضی از ویژگی‌های جذاب مدل پرو را دارد و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شود. این ایربادز با داشتن چهار عدد میکروفن داخلی به تکنولوژی نویز کنسلینگ مجهز است تا در تماس‌های صوتی، صدای شما را با کیفیت بسیار مطلوب به گوش مخاطب شما برساند. این محصول با هر بار شارژ می‌تواند تا ۷ ساعت قابل استفاده باشد. کیس این ایربادز با هر بار شارژ کامل تا ۲۸ ساعت ایربادزها را شارژ می‌کند. مانند مدل پرو، این ایربادز نیز از ۹ سَری در سایزهای مختلف بهره می‌برد. برای دریافت صدای اختصاصی و انجام تنظیمات بیشتر می‌توانید از اپلیکیشن Soundcore استفاده کنید. این ایربادز هم با دارا بودن گواهینامه بین المللی IPX5 در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و هنگام ورزش یا زیر باران می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

مشاهده محصول

Anker Liberty Air2

فناوری شارژ سریع

میکروفون داخلی باکیفیت

حالات اکولایزر متنوع

باتری بادوام


Anker Banner

سازگاری با انواع دستگاه iOS و Android

انکر به صدایی که می‌شنوید اهمیت می‌دهد. برای همین است که اپلیکیشن اختصاصی و حرفه‌ای Soundcore در دسترس شماست تا بهترین تجربه شنیدن صدای موسیقی را با ایربادزهای انکر داشته باشید. اما سوال اینجاست که برای استفاده از ایربادز، چه نیازی به اپلیکیشن است؟ اپلیکیشن Soundcore نه تنها دارای اکولایزرهای حرفه‌ای برای شخصی‌سازی صدایی است که به گوش شما می‌رسد، بلکه دارای چندین اکولایزر پیشنهاد شده توسط برندگان جایزه موسیقی گرمی (Grammy) هم هست. این اپلیکیشن برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی و آیفون در دسترس است و به راحتی و خیلی سریع می‌توانید تنظیمات ایربادز را با این اپلیکیشن‌ها انجام دهید و از کیفیت بی‌نظیر صدا لذت ببرید.

اپلیکیشن اختصاصی Android و iOS

Android Device
IOS Device

فناوری شگفت انگیز HearID (شنوایی سنجی)

می‌دانیم که هر فرد در این جهان، یک اثر انگشت منحصربه‌فرد دارد. اما آیا می‌دانستید “شنیدن” هم بین ما انسان‌ها منحصربه‌فرد است؟ انکر در ایربادزهای خود این فناوری را تعبیه کرده است تا براساس ویژگی‌های شنیداری شما، صدایی متناسب با گوش شما ارائه کند. HearID به صورت کاملا هوشمندانه، قابلیت شنیداری شما را آزمایش می‌کند و صدایی درخور و مناسب شما ارائه می‌کند. این صدا برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.

24 ماه گارانتی
تعویض طلایی
خدمات ایستا