کیانوش عیاری هوشیار است

کیانوش عیاری هوشیار است

تهیه کننده فیلم «ویلای ساحلی» از بهبود شرایط کیانوش عیاری خبر داد و عنوان کرد این فیلمساز در چند روز آینده به بخش عمومی منتقل می شود.

رضا رخشان تهیه کننده سینما درباره وضعیت وی که روز گذشته به دلیل کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان منتقل شد گفت:
آقای عیاری روز گذشته به دلیل مصرف نکردن قرص‌هایشان دچار تشنج شدند و ابتدا به بیمارستان شریعتی و سپس بیمارستان سینا انتقال پیدا کردند.

وی ادامه داد:

طی صحبتی که با بیمارستان داشتم خوشبختانه سطح هوشیاری شأن بالا آمده و توانستند اطرافیان را بشناسند. طبق نظر پزشک حالشان رو به بهبودی است و در چند روز آینده از آی سی یو به بخش عمومی منتقل می‌شوند.

رخشان در پاسخ به اینکه آیا ایشان سکته مغزی کرده یا خیر، عنوان کرد:

آقای عیاری سکته نکرده اند و به دلیل تشنج سطح هوشیاری شأن پایین آمده بود. فعلاً امکان ملاقات وجود ندارد چون در آی سی یو هستند اما خوشبختانه حال عمومی شأن بهتر شده است.

عیاری کارگردان سینما و تلویزیون ایران این روزها فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» به تهیه کنندگی رضا رخشان را بر پرده سینماها دارد.

کیانوش عیاری در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۳۰ در شهر اهواز زاده شد. عیاری سینمای حرفه‌ای را با نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم تنوره دیو تجربه کرد.

از مشخصه‌های بارز فیلم‌های عیاری سبک واقع گرایانهٔ منحصر به فردش و پرداختن به موضوعات بکر همچون پیوند قلب در فیلم بودن یا نبودن می‌توان نام برد. عیاری از سال ۱۳۸۱ به مدت ۵ سال مشغول ساخت سریال روزگار قریب بود که داستان زندگی بنیانگذار طب نوین کودکان در ایران، محمد قریب است.

عیاری برای فیلم آبادانی‌ها در سال ۱۹۹۴ برندهٔ جایزهٔ پلنگ نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو شد. او برادر داریوش عیاری است.

منبع : خبر فوری