گالکسی تب A7 آماده ورود | معارفه در رویداد ماه آینده انجام می‌شود

به زودی رندر گالکسی تب A7 مدل ۲۰۲۲ برای جانشینی تبلت گالکسی A7 مدل ۲۰۲۰ توسط شرکت سامسونگ عرضه می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، شرکت سامسونگ اعلام کرده که رویداد بعدی Unpacked خود را در ماه اوت برگزار خواهد کرد. در عین حال گزارش‌هایی از رونمایی یک تبلت میان‌رده شنیده شده است. ظاهرا به زودی رندر گالکسی تب A7 مدل ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

 

در رویداد بعدی Unpacked سامسونگ، قطعا مدل‌های گالکسی زد فولد ۴، گالکسی زد فلیپ ۴، گالکسی واچ ۵، گالکسی واچ ۵ پرو و هدفون بی‌سیم گلکسی BUD3 پرو، رونمایی خواهند شد. در خصوص رونمایی از رندر گلکسی تب A7 مدل ۲۰۲۲ در این رویداد که در تاریخ ۱۰ اوت  (۱۹ مرداد) برگزار می‌شود، اطلاع دقیقی در دست نیست، ولی عرضه آن به طور رسمی اعلام می‌شود.

 

اینطور که از اخبار پیدا است این رندر این گالکسی تب، جانشین نمونه‌ای می‌شود که در سپتامبر سال ۲۰۲۰ معرفی و بعد وارد بازار شده بود. از لحاظ ظاهری هم نیز مشابه سلف خود است.

 

گالکسی تب A7 مدل ۲۰۲۲، صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی LCD، با وضوح تصویر ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل خواهد داشت. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و دوربین پشتی آن نیز ۸ مگاپیکسلی خواهند بود و از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ در این مدل استفاده خواهد شد.

 

از لحاظ سخت‌افزاری، این تبلت مجهز به تراشه Unisoc T618 است.حافظه داخلی‌اش ۳۲ گیگابیت با قابلیت ارتقا به‌وسیله کارت‌های حافظه microsd خواهد بود. همچنین گوشی دارای ۳ گیگابیات رم است. تامین انرژی تبلت نیز به‌وسیله باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

در حالیکه در تبلت مدل ۲۰۲۰، از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۲ و سیستم‌عامل اندورید ۱۰ استفاده شده بوده، به نظر می‌آید سایر مشخصات مشابه باشند. گزارش‌ها نشان می‌دهد قیمت این مدل ۱۹۹ یورو خواهد بود در حالیکه از تاریخ دقیق عرضه اطلاعی در دست نیست.