معرفی قهوه ساز خانگی هوشمند

قهوه ساز خانگی هوشمند از جمله لوازم آشپزخانه و خانگی است که قابلیت ویژه ای به نام کنترل از راه دور یا IOT را داشته و می تواند برنامه ریزی و زمان بندی شود. این نوع از قهوه ساز ها همچنین کاربرد ها و ویژگی های غالب قهوه ساز های خانگی را داشته و به صورت تمام اتوماتیک کار می کنند. در ادامه بیشتر به معرفی این نوع از قهوه ساز ها می پردازیم.

قهوه ساز

دستگاه های قهوه ساز از جمله لوازم و وسایل آشپزخانه ها هستند که برای تهیه قهوه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

  • یکی از محصولات قهوه ساز هوشمند موجود در فروشگاه پادراکالا: در لینک زیر

قهوه ساز هوشمند تمام اتوماتیک نایتانیکس (Nitanix fully automatic smart coffee maker)

 

با اینکه امروز انواع مختلفی از روش های تهیه قهوه در دنیا وجود دارد و کافه داران از متد های خاص خود برای آماده کردن قهوه  های خاص شان استفاده می کنند ، اما با ماشینی شدن دنیای مدرن، دستگاه های قهوه ساز می توانند در متداول ترین روشی که غالب آنها برنامه ریزی شده اند، تنها با استفاده از یک یک نوع متد به تهیه قهوه به صورت کاملا ماشینی بپردازند.

 

تهیه قهوه در قهوه ساز خانگی هوشمند از روش معینی پیروی می کند که عبارت است از اینکه پودر های قهوه ها را داخل یک قیف از جنس کاغذ یا سرامیک فیلتر دار قرار می دهند و آب سرد درون یک محفظه جداگانه ریخته می شود تا پس از جوشانده شدن، به قیف هدایت داده شود و در نهایت این پروسه که کاملا اتوماتیک انجام می شود، منجر به ایجاد نوشیدنی قهوه به صورت کاملا ماشینی و بدون دخالت انسان می شود.

"

انواع قهوه سازها

در مورد انواع قهوه ساز ها باید گفت این نوع از ماشین آلات نوشیدنی ساز به طور کلی به دو دسته برقی و دستی تقسیم می شوند که هرکدام مدل های مختلفی دارند.

 

این تعدد مدل های قهوه سازها به دلیل این است که در دهه های اخیر، نوشیدنی قهوه به خوبی توانسته است در زندگی کشورهای غربی (برخلاف کشورهای شرقی که از چای به عنوان اصلی ترین نوشیدنی خود استفاده می کنند ) رواج یابد.

از انواع دستگاه های قهوه سازی می توان به مدل های زیر اشاره نمود:

 

  • قهوه ساز فیلتر دار
  • قهوه ساز خلا یا وکیوم
  • اسپرسو ساز
  • نسکافه ساز
  • موکاپات
  • اسپرسو ساز دستی
  • اسپرسو ساز تمام اتوماتیک
  • قهوه ساز کپسولی
  • قهوه ساز دو نفره
  • قهوه ترک ساز
  • فرنچ پرس

"

  • یکی از محصولات قهوه ساز هوشمند موجود در فروشگاه پادراکالا: در لینک زیر

قهوه ساز هوشمند تمام اتوماتیک نایتانیکس (Nitanix fully automatic smart coffee maker)

 

قهوه ساز خانگی هوشمند

Smart home coffee maker

قهوه ساز خانگی هوشمند از دسته قهوه سازهای برقی و تمام اتوماتیک است که همانطور که از نام آن پیداست، می تواند به صورت هوشمند رفتار کرده و نیاز شما به تهیه قهوه را به صورت کاملا اتوماتیک برطرف نماید.

 

این نوع از قهوه سازها می توانند به صورت دستی یا از راه دور کنترل شوند.

 

در واقع پیشرفت تکنولوژی سبب شده است تا دستگاه های قهوه ساز خانگی هوشمند بتوانند در کاربرد ها و با ویژگی های منحصربفردی نسبت با سایر مدل های دستی و برقی شان به بازار وارد شوند.

 

در ادامه می خواهیم به معرفی ویژگی ها و کاربرد های این نوع از قهوه ساز خانگی هوشمند بپردازیم.

"

ویژگی های قهوه ساز خانگی هوشمند

Features of smart home coffee maker

همانطور که از نام این نوع از قهوه ساز ها پیداست، قهوه ساز خانگی هوشمند از تکنولوژی بروزی استفاده می کند که شامل  کنترل از راه دور توسط افراد می باشد.

 

در واقع این نوع از قهوه ساز ها با توجه به سخت افزار داخلی که در خود دارند، قابلیت اتصال به اپلیکیشن های گوشی های اندرویدی بوده و می توانند از این طریق خدمات خود را ارائه کنند.

 

در کنار این ویژگی های جدید، ویژگی های انواع قهوه سازهای خانگی نیز در این نوع قهوه ساز هوشمند وجود دارد.مثلا این نوع از قهوه ساز های هوشمند مانند قهوه ساز های خانگی دارای مخزن آب بوده و می تواند با عبور دادن آن از یک صافی کیفیت و طعم مطلوبی را برای قهوه ایجاد کند.

با توجه به ظرفیت هر کدام از این نوع قهوه ساز ها، غالبا قهوه ساز های خانگی هوشمند توانایی این را دارند که حداکثر تا 12 فنجان قهوه را برای شما تهیه نمایند.

"

کاربرد های قهوه ساز خانگی هوشمند

 

نکته ای که می توان در مورد smart home coffee maker ها و کاربرد آنها بیان کرد، این است که با توجه به اینکه این نوع از قهوه ساز ها به معنای واقعی کلمه می توانند به صورت اتوماتیک تمام کارها را انجام دهند، شما می توانید بسیار راحت نوشیدنی های قهوه خود را تهیه کنید.

 

همچنین شما می توانید با دستگاه قهوه ساز خانگی هوشمند، زمانی را برای تهیه خودکار قهوه تهیه کنید که می تواند زمان نوشیدنی عصرانه شما باشد و وضعیت قهوه های خود را از طریق نمایشگر مشاهده کرده و یا اینکه از این قهوه ساز هوشمند می توانید برای تهیه نوشیدنی قهوه که با شیر نیز مخلوط می شود، با تعیین نوع قهوه که به قهوه ساز اعلام می کنید و یا به صورت پیش فرض برای آن تعریف می کنید نیز اقدام نمایید.

 

همانطور که می بینید، غالب این کاربرد ها برای تهیه خودکار و تمام اتوماتیک قهوه چه به صورت دستی و چه با کمک تکنولوژی iot (اینترنت اشیا) به کمک تلفن هوشمندتان برای کاربرد های خانگی تعریف شده است.

 

منبع : سایت هوشمند سازی

 

  • یکی از محصولات قهوه ساز هوشمند موجود در فروشگاه پادراکالا: در لینک زیر

قهوه ساز هوشمند تمام اتوماتیک نایتانیکس (Nitanix fully automatic smart coffee maker)